Menedzsment
A projekt menedzsmentjét a Zala Megyei Önkormányzati Hivatal, valamint a Zala Megyei Kormányhivatal munkatársai biztosítják.
A projekt menedzsmentje a következő tevékenységeket jelenti:
- a projekttevékenységek megvalósításának folyamatos nyomon követését, az eltérések, módosítások koordinálását,
- figyelemmel kíséri a projekt célok megvalósulását és gondoskodik a támogatás szabályos, Támogatási Szerződésnek megfelelő felhasználásáról,
- felel a projektben keletkezett teljesítések elszámolhatóságáért, illetve a Támogatási szerződésnek való megfelelőségéért, biztosítja a szakmai egyeztetések lebonyolítását a Közreműködő Szervezettel,
- előkészíti a szerződés-módosítási kérelmeket, és elkészíti, benyújtja az előrehaladási és pénzügyi jelentéseket,
- kifizetési kérelmeket állít össze a beszámoló időszakára vonatkozóan,
- minden szükséges dokumentummal és projekt-információval ellátja a megvalósításban közreműködő szereplőket, amelye szükségesek a projekt Támogatási Szerződés szerinti teljesítéséhez.